KINGFISHER YO-ZURI


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, February 12, 2011

TRIP K LOUIS N MANGROVE BERSAMA MEMBER CASTER DARI MIRI


On 12.2.2011 trip ane d rancang leh aku membwa c nate n dayat (CP7). mlm b4 trip c dayat pun msg aku member dri miri smpai d brunei so aku pun bwa bis2rang join kami ...keesokan nya jln dri kb dlm kul 9 pgi... mula2 kami k louis mempacu membwa mizan n hasrol merasa strike pacu ane . Dh smpai d sana bis2rang pun masing2 menunggu kna strike...syukur alhamdullillah kami semua merasa strike pacu n mizan n hasrol pun berpuas hati dgn strike pacu .. Dh kul 2 kami pun k mangrove.. walaupun dlm keadaan hujan...kami tetap jua terus kn misi ane...dh smpai tmpat yg d tuju... kami terjmpa halifah dmon yg bru abis casting jua..Bbrapa mnit melabuh,cast c mizan pun kna strike barra berjaya d naik kan ..dh atu c nate jua kna strike tp syg nya lapas... dlm berapa mnit aku pun kna strike barra...first tym lesenku d mangrove...c dayat n hasrol nda hang nya p nda apa lain kali lgi ksna.. syukur alhamdullillah misi trip ku ane berjalan dgn lancar n kami semua berpuas hati ..terima kasih atas member caster dri miri sudi join kami..

No comments:

Post a Comment